Thursday 11 October 2018

Ummi Buat Comeback!

As salam dan hi

Baru-baru ni upline ku iaitu Kak Zura mengajak kami semua (susur galur) update blog secara istiqamah dan berjemaah. Sebagai seorang blogger (tak malu nak claim diri ni blogger! pffftttttt!!!!) saya cuba nak sahut saranan Kak Zura itu maka hari ini saya beranikan diri buka balik blog ni yang dah lama dibiarkan. Ahahha

Bila dah bukak blog ni baru perasan yang kali terakhir saya update status adalah pada tahun lepas. Waktu tu my third baby ni belum keluar lagi. Busy sangat ke jadi mak anak 3 ni?
huhuhu

Budak bulat ni dah nak masuk 11 bulan. TT_TT


Dalam setahun ni banyak sangat benda yang jadi. Kalau rajin nanti saya ceritakan semua yang saya ingat. Jenuh nak recall tapi kalau consume minyak ikan insyaAllah kurang la sikit pelupa tu ya.

Mungkin juga nanti blog ni akan jadi blog sejarah sebab up cerita yang dah berzaman dan berkurun.
Tapi tak kisahlah! Stay tuned aje sebab Ummi akan lebih rajin update blog lepas ni.

haha

harapnyalah ya


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi baca ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...