Friday 14 April 2023

Kelebihan Bisnes Online

Asslamualaikum dan Hi

Seiring teknologi, ramai yang dah mulakan bisnes online sekarang. Kalau dulu semua orang fikir income mesti datang dari makan gaji, tapi sejak pandemik melanda dunia dan secara am nya negara kita Malaysia, ramai yang ambil peluang untuk berbisnes online dan menjana pendapatan darinya.





Kelebihan Bisnes Online


Sebenarnya seronok buat bisnes online ni, kita boleh gunakan banyak platform yang ada asalkan ada manusia la yang wujud di platform tu. Contohnya di blog, fb, insta, tt dan kalau kita buat bisnes online tapi promote kat tempat yang orang tak ada, susah juga kan? Siapa saja yang nak pesan dari kita. Mungkin nanti alien yang duk order tapi taknak COD. Orait JKJK


Platform bisnes yang saya tulis tadi tu kebanyanya adalah media sosial. Why? Kat situlah kita bina bonding dan interaksi dengan manusia sebenar walaupun kita di alam maya. Semua tu untuk gain trust dari prospek supaya mereka yakin akan kejujuran kita dan servis / produk yang kita nak provide.


Pilihan Saya


Kenapa pilih Shaklee?

Takde bisnes lain ke?


Eh ada. Banyak bisnes yang ada sekarang tapi kalau nak buat bisnes kenalah jatuh cinta dengan produknya dulu kan. Jadi saya pilih produk yang selamat dan Sustain dalam jangka masa yang panjang serta boleh digunakan oleh pelbagai peringkat umur. Kiranya dari bayi sehingga peringkat nenek atuk kita semua boleh consume Shaklee sebab ianya makanan tambahan untuk kesihatan.


Nak buat bisnes Shaklee secara online ni agak mudah sebab kita boleh buat dimana-mana sahaja asalkan ada capaian internet. Kita juga dapat jimatkan masa sebab pesanan dan penghantaran boleh dibuat secara atas talian sahaja tanpa perlu pegang stok. Shaklee akan uruskan penghantaran dan kita juga boleh track parcel dengan hanya satu klik.


Info tentang produk juga boleh di access di website Shaklee

Kita juga boleh ada lebih Qualiti time dengan anak bagi suri rumah sepenuh masa macam saya.


Keistimewaan Shaklee


Produk Shaklee selamat siap dengan ujian klinikal dijalankan ke atas setiap supplemen. Memang ada landmark study yang dibuat oleh pihak ketiga yang tiada kepentingan dengan Shaklee, apa sahaja result akan direveal. Shaklee sanggup ambil risiko sebab yakin dengan mutu produk yang ditawarkan. Jadi kenapa perlu kita ragu kan?


Selamat:

Produk kami menjalani proses saringan yang melangkaui piawaian ditetapkan oleh Pharmacopeia Amerika Syarikat.


Terbukti:

Produk kami disokong oleh 100+ paten dan paten yang sedang diproses serta 100+ kertas saintifik yang telah diterbitkan.


Berkesan:

Produk kami mengubah kehidupan berjuta-juta orang, dari atlet Pure Performance Shaklee kelas dunia sehingga ke angkasawan NASA. Dan ia dibuktikan oleh orang seperti anda dan saya.


9 Level Bonus


  1. CAR BONUS
  2. CONVENTION TRIP
  3. CASH BONUS




Dan 6 lagi bonus tambahan untuk leader yang layak


Anugerah STAR ACHIEVER

  1. ANUGERAH PERTUMBUHAN PENAJAAN PERIBADI
  2. ANUGERAH PERTUMBUHAN VOLUM KUMPULAN PERIBADI
  3. PROGRAM BONUS KERETA
  4. KELAYAKAN LAWATAN INSENTIF TP2024
  5. TROFI STAR ACHIEVER 
    • ANUGERAH KONSISTENSI
    • ANUGERAH PRESIDEN
  6. ANUGERAH ELITE MASTER 25 & 60


Circle Team Support Yang Power


Bila saya terjebak dengan Shaklee ni bukan sekadar bisnes semata tapi dalam circle ni ada lebih banyak kebaikan yang saya dapat. 

  1. Ilmu bisnes sangat banyak di ajar, cuma nak apply atau tidak je. Sampai tepu tak tahu nak apply yang mana. Haha
  2. Amalan rohani, buat amalan sama-sama. Update sama-sama. Ada ilmu baru saling menyampaikan. Istiqamah amalan kecil yang berterusan.
  3. Sedekah & zakat selalu ditekankan. Bisnes jalan masyuk banyak ingat pada yang sentiasa memerlukan.
  4. Hubungan sesama manusia. Tak de istilah aku lagi hebat dari kau. Sama-sama belajar dan semua humble tak sombong.
  5. Sentiasa bagi inspirasi dengan kisah-kisah kejayaan diorang. Sentiasa mendoakan sesama sendiri.
  6. Ukhwah yang ada walau ada yang tak pernah jumpa dan tak selalu jumpa tapi ibarat seperti family semuanya. Cubit peha kiri peha kanan pun rasa sakit.

Ni bukan team usrah atau jemaah ke apa. Hehe. Tapi ni team bisnes Shaklee yang tak lupa Allah namanya. Sentiasa jaga amalan rohani supaya apa-apa kita buat kena letak Allah no1. Pagi-pagi akan ada JOM SELAWAT untuk team member yang beragama Islam.


Nak join team Kitorang dialukan sangat-sangat. Sama-sama menerima sama-sama memberi. Namanya give and Take gitu. Ilmu kena kongsi baru berkat kan?


Nak baca lebih banyak pasal BISNES ONLINE boleh klik entry ni.



#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi baca ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...