Monday 2 June 2014

Pencuci Muka yang Best untuk Kulit yang Best!!!

As salam dan hai...

Ini antara quick post yang saya buat..

Sejak kebelakangan ni saya selalu tak rajin nak belek muka. Cuci muka pakai pencuci pun jarang sangat. Dalam sehari adalah sekali atau tak ada langsung sesi mencuci muka. Kecuali dengan wudhu. Haha.. maksud saya pakai pencuci muka tu memang payah sangat nak buat. Agaknya sebab saya pregnant kot jadi cam mood pun dah lari kan. Sengaja tanak mengaku walhal sendiri yang tak rajin. Huhu... 

So saya pun jadi naik muak tengok botol pencuci muka yang lama so saya simpan la. Lagipun bau dia naik loya pula. Haha.. padahal dalam tengah bodek suami. Saya nak tukar produk skin care. Rujuk entry lepas pasal pemilihan produk yang melibatkan suami saya. Sebab dia nak yang halal kan so saya pun nak juga cuba yang terbaik dari ladang ni. Tahu tak pekebendanya?? Pencuci muka shaklee which is natural, safe and efficient.  Best2..seriously sangat best.. bau soft je. .terasa lembut di kulit dan sangat lembap. So pada sesiapa yang tak puas hati dengan pencuci muka dia sekarang boleh sangat nak cuba Shaklee punya. Confirm insya Allah akan terasa kelainannya. 

Tak percaya?? Cuba dulu lepas tu judge sendiri...hee...

019-957 1083
Maisarah
SMS @ WhatsApp [019-957 1083]
Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi baca ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...