Wednesday 9 November 2016

Kedai Sewa Free yang Baru

As salam dan hi..!

Malam tadi saya tiba-tiba datang mood rajin nak sewa sebuah kedai pulak. Alang-alang dah free jadi kita proceed jelah. So kedai baru saya itu bernama



MAHU LEBIH SIHAT!!!!!!!!!!!



Hahaha...!!

Boleh klik sini untuk like dan nanti insyaAllah saya akan kongsikan banyak info kesihatan dan kecantikan. Actually saya nak fokus pada kecantikan pulak ni sebab ramai sangat yang tanya pasal produk skin care yang saya pakai, cara saya jaga kulit. Saya dengan rendah diri mengaku yang kulit saya taklah secantik dan selembut Neelofa.. hehe tapi saya just jaga kulit dari segala bahan kimia yang merosakkan kulit.

Saya sangat pentingkan pemilihan bahan yang berkualiti dan natural. Even paraben pun saya taknak ada dalam produk kecantikan tu okeh..!

Jadi, marilah sama-sama kita menjaga kesihatan dan kecantikan kulit. Bukan untuk show off ok niat tu kena betul, tapi kalau kulit kita sihat kita juga akan rasa syok je pandang muka sendiri yang bebas jerawat dan bebas dari kerosakan kulit.

Suami dan Family members pun tengok kita dengan senang hati. hihihiw

Nak saya consult korang?
Whatsapp je 0199571083

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi baca ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...