Thursday 24 November 2016

Menjaga Hati Ibu di Hari Ibu

Hati ibu atau hari ibu yang lebih utama?

Kesian tau bila jumpa anak yang layan ibu ayah lebih kurang je. Saya yang takde ibu ni rasa nak sangat ibu tau, rasa awak tu beruntung ada ibu yang masih boleh mengadu memanja.

Orang yang takde ibu je yang tahu perasaan ni. Sebab tu saya respek kat ibu-ibu sedunia sebab pengorbanan ibu ni sejak dari baby mula jadi telur dulu tau sampailah lengkap anggota baby dalam perut--ha, kan dah seronok tak sabar nak baby.

So, please la berlemah lembut dengan ibu anda , lapangkan hatinya, ringankan bebannya, supaya hari tuanya tak lagi memikirkan masalah kita. Biarlah ibu selesa beribadat di hujung usianya ini.

Dan untuk menghargai jasa ibu, hadiahkanlah beliau dengan set kesihatan yang membantu ibu selesa beribadat. InsyaAllah ibu pasti suka terutama ibu yang ada sakit sendi & sukar untuk duduk dan bangun.

Saya syorkan Cadangan Set Sendi untuk Ibu Bapa tercinta iaitu Shaklee Collagen Powder, Ostematrix, Omega Guard dan B complex. Set lengkap untuk keperluan tubuh ibu bapa kita . Terbukti berkesan insyaAllah.
Dalam badan ibu dah tak banyak kolagen, sebab tu mengalami penuaan dan hilang keanjalan dengan cepat.



 Kolagen bukan untuk cantik saja. Tapi meningkatkan kesihatan dari dalam. Jadi kalau badan dah sihat, pastilah ibu akan rasa seperti muda semula.


Omega Guard minyak ikan yang menjadi teman setia kepada ibu. Mana taknya, bila rasa lenguh ibu ambil Omega Guard dan darah ibu berjalan lancar. Ibu pun kurang sakit lutut dan sendi. Penyakit tiga serangkai ibu dah nyahaktif. Ibu rasa lebih sihat walaupun banyak kerja dirumah.

B complex

Terdapat 8 vitamin B dan bagus untuk melancarkan peraliran darah ibu. Bila duduk lama-lama kaki ibu tak kebas. Ibu rasa selesa solat taubat yang setiap rukunnya yang panjang. Ibu gembira kaki ibu mampu menampung berat badan ibu.


Akhir sekali Ostematrix. Kegemaran ibu-ibu kerana asbab ostematrix, ibu tidur tanpa gangguan. Ibu jarang insomnia. Ibu buang air pun lawas, tiada sembelit dan tiada kejang kaki. Alhamdulillah! Satu set yang banyak memberi manfaat untuk ibu.

Apalah nilai untuk supplemen jika kita dapat menambah nilai kesihatan dan kegembiraan pada ibu. Nikmatnya bila dapat melihat senyuman gembira ibu.

Untuk my bonda, Al fatihah. Bonda dah banyak khidmat masa di dunia, now bonda rest k :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi baca ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...